XTENDED RELEASE
35mm of collaged film material reading like a diary without linear thought or narrative. A hodgepodge of photographic images spliced and taped with ecstatic handmade explosions of colour and texture. A fragmentary experience that revels in the material and provides an opaque and impenetrable portrait of the maker.