XTENDED RELEASE
Op 35mm samengeplakt filmmateriaal dat leest als een dagboek zonder lineaire gedachte of verhaallijn. Een mengelmoes van fotografische beelden, verknipt en aan elkaar geplakt met extatische handgemaakte explosies van kleur en textuur. Deze fragmentarische ervaring vol liefde voor het materiaal schetst een ondoordringbaar portret van de maker.