DETRITUS
De ervaren 16mm-filmmaker Deborah S. Phillips en 16mm-debutant Zuzanna Marczak wekken fragmenten en beelden van stadsafval tot leven met speelse stop-motion en superimpose. Stukken touw, doppen, papier, plastic, blikjes en ondefinieerbare resten liggen verspreid onder bruggen en op straat. Een meertalige overpeinzing over de schoonheid van afval.