Wounded Edges
Wounded Edges is ontstaan uit de drang om de herinnering aan een dramatische bosbrand in de Zwitserse bergen vast te leggen. De film beziet een land waarvan de sublieme schoonheid wordt bedreigd door de ongecontroleerde opwarming van de aarde. Het met de as van de brand ontwikkelde Wounded Edges toont op experimentele wijze de urgentie van de verwoestende gevolgen van klimaatverandering, op een verfijnde, meeslepende soundscape.