See Through the Hollowed Blue Hellebore
Schitterende beelden van de majestueuze natuur van Zuidoost-Alaska druipen, stromen en schieten wortel, begeleid door de complexe fonetische klanken van de inheemse taal Tlingit en een rijke collage van dierengeluiden. Het landschap wordt elk jaar groener nu de gletsjers, net als de taal, langzaam verdwijnen.