Veronique (Ein Friseursalon in Paris aus dem Barbieland)
Een dag in de eigenzinnige kapperszaak van Veronique Gizard, op de hoek van Rue de Bagnolet en Rue Planchat in het 20e arrondissement van Parijs. Eigenaresse, stylist en klant turen enigszins verlegen in de lens van de legendarische Weense filmmaker en fotograaf Friedl vom Groller. Medio 2025 sloot de zaak na 20 jaar haar deuren, maar het bijzondere karakter ervan leeft voort op 16mm. Sindsdien huisvest het pand een café.