Super, Natural
Een tableau vol tegenstellingen op Vancouver Island: licht en donker, natuurlijk en kunstmatig, ongerept en vernietigd. Veel van deze contrasten worden binnen het kader gecreëerd door middel van prachtig matte-werk. Deze 16mm film verkent een natuurlijk landschap dat voorgoed is veranderd door het koloniale verleden.