Super, Natural
A tableaux of juxtapositions on Vancouver Island: light and dark, natural and man-made, pristine and destroyed. Many of these collisions happen in the frame through the use of lovely matte work, and the film explores a natural landscape forever altered by its colonial past. Finished on 16mm.