See Through the Hollowed Blue Hellebore
Beautiful images of southeastern Alaska’s majestic natural landscape drip, flow and take root in the accompaniment of the complex phonetic sounds of the indigenous Tlingit language and a lush sonic collage of local fauna. This landscape grows ever greener each year as the glaciers, like the language, begin to recede .