Wounded Edges
Born by the emergency of building a memory of a dramatic wildfire in the Swiss mountains, Wounded Edges is a study on a land whose sublime beauty is endangered by the uncontrolled rise in global temperatures. Developed with the ashes of the fire itself and with a refined and immersive soundscape, Wounded Edges combines experimental practices with the urgency to tackle the devastating consequences of climate change.