Obi Is a Boy
Obi is called home unexpectedly after the sudden death of his mother. Identifying as gender non-conforming, Obi has long believed that total freedom comes from establishing life away from home, far from his father’s unforgiving gaze and the cultural expectations of being an only son. Dika Ofoma’s Obi Is a Boy follows Obi’s journey back home – to himself and his identity.