Natimorto
Benicio, a Brazilian man, records messages to his unborn self. His words delve into the phantasmagoric past inherited from ancestral grief. His thoughts are as direct as evanescent. Filmmakers Ibrahem Hasan and Leandro HBL compose an intense essay that moves towards personal and collective memory, for acceptance and liberation, a freeing cadence where each image hides a secret and each gene has its own soul.