De Braziliaanse Benicio neemt berichten op voor zijn ongeboren zelf. Zijn woorden ontginnen het fantasmagorische verleden, de erfenis van het verdriet van zijn voorouders. Zijn gedachten zijn even direct als vluchtig. Filmmakers Ibrahem Hasan en Leandro HBL creëren een intens essay over persoonlijke en collectieve herinneringen, acceptatie en bevrijding. Een verlossende cadans waarin elk beeld een geheim herbergt en elk gen zijn eigen ziel heeft.