Planetario
Een slim jong meisje begint obsessief na te denken over de zon en de grenzen van het bestaan. Na een ogenschijnlijk onschuldig maar heftig bezoek aan een planetarium leggen vragen en angsten beslag op haar gedachtewereld. De Argentijnse filmmaker Sofia Poncini doet verslag van een ervaring en laveert daarbij tussen tederheid en fantasie, kindertijd en plots volwassen worden, de kleinste ogen en de verste uithoeken van de hemel.