In de ruïne van een voormalige militaire slaapzaal wordt een wereldbol netjes opgepoetst, terwijl kleine Taiwanese en Amerikaanse vlaggen keurig worden neergezet. Hier ontmoeten we Michael en Jim, twee mannen met een Taiwanese en Afro-Amerikaanse militaire achtergrond. In de Chinese dialecten Hakka en Taiwanees Hokkien vertellen ze open en kwetsbaar over de puzzel van culturele achtergrond, identiteit, verbondenheid en taal – en de onmogelijkheid om je te beperken tot één categorie.