Obi Is a Boy
Obi wordt onverwachts naar huis geroepen na het plotselinge overlijden van zijn moeder. Obi identificeert zich als gender-non-conform en heeft lang gedacht dat een leven ver van huis hem totale vrijheid zal bieden, ver van de onverbiddelijke blik van zijn vader en de culturele verwachtingen rondom het zijn van de enige zoon. Dika Ofoma’s Obi Is a Boy volgt Obi’s reis huiswaarts – terug naar hemzelf en zijn identiteit.