In the ruins of a former military dormitory, a globe is diligently polished, and small Taiwanese and US flags are carefully perked up in vases. We meet Michael and Jim, two Afro-Taiwanese men of US military heritage. Speaking in Hakka and Taiwanese Hokkien, they open up with generosity and vulnerability, confronting the complexity of heritage, identity, belonging and language – and the impossibility of being contained by a single perspective.