Planetario
A bright young girl begins to obsessively ponder the Sun and the limits of existence. After a seemingly innocent but shocking visit to a planetarium, she starts populating her mental map with questions and fears. Argentinian filmmaker Sofia Poncini recounts an experience that ranges from tenderness to fantasy, from childhood to abrupt maturity, from the smallest eyes to the far reaches of the sky.