Umbrellas in the Sun: Crepuscule/Factory Benelux 1979-1987
‘Technical Note: much of this DVD is compiled from unedited video tape and stored on VHS cassette for up to 25 years. There are a few drops and glitches, which we hope do not detract from your viewing and listening pleasure. Please note that they do not represent faults on the DVD itself. So no complaints please!’ Limited means, effectively infused into lost musical moments shacked up between Manchester’s Factory Records and Brussels’ Les Disques du Crepuscule. TV pop from 1980s wastelands. Featuring: A Certain Ratio, Antena, Brentholer, Cabaret Voltaire, Crispy Ambulance, Josef K, Kalima, Malaria!, Marine, Minny Pops, New Order, Paul Haig, Quando Quango, Section 25, The Durutti Column, The Names, Thick Pigeon, Tuxedomoon.