Umbrellas in the Sun: Crepuscule/Factory Benelux 1979-1987
‘Technische opmerking: het grootste deel van deze dvd is samengesteld uit niet-gemonteerde videobanden die tot 25 jaar opgeslagen hebben gelegen. Er zijn dus wat haken en ogen, maar dit zijn geen fouten in de dvd zelf. We hopen dat deze oneffenheden het plezier in het kijken en luisteren niet verminderen. Geen klachten hierover alsjeblieft!’ Beperkte middelen, effectief samengesmolten met verloren muzikale momenten uit het gebied tussen Factory Records in Manchester en Les Disques du Crepuscule in Brussel. Televisiepop uit de jaren-tachtigwoestenij. Met: A Certain Ratio, Antena, Brentholer, Cabaret Voltaire, Crispy Ambulance, Josef K, Kalima, Malaria!, Marine, Minny Pops, New Order, Paul Haig, Quando Quango, Section 25, The Durutti Column, The Names, Thick Pigeon, Tuxedomoon.