Eric Ostrowski is een vrij improviserende en experimentele filmmaker. E bestaat uit met de hand gemaakte 16mm-collages en loops. Als de geverfde film door het geluidscontact van een projector gaat, ontstaat een mooie naturalistische synesthesie. E is ambacht op het hoogste niveau, met het E-blok van de titel (gevonden door de moeder van Eric toen ze zwanger van hem was in 1969), een pamflet gemaakt van Polaroid-emulsietransfer en een fragment van een van zijn 16mm-films. Niet genoeg? Er is ook een cd met vioolabstracties waar zowel de Vasulkas als Tony Conrad trots op zouden zijn.