44 Houses
Kari Fisher bezoekt samen met familie en vrienden de vele Canadese huizen waarin ze heeft gewoond en vergelijkt haar vage herinneringen met de hedendaagse realiteit. Het resultaat voelt als een echo van de autobiografische films van James Benning, maar dan in een compleet andere stijl: krasserige, schokkerige zwart-witbeelden worden gecombineerd met rauwe fragmenten van opgenomen geluid. De ruwe materialiteit van de ‘haperingen’ is net zo belangrijk als de nostalgische, tedere inhoud.