Een film met meerdere lagen, die het idee van huid en het effect van tijd en licht op de huid verkent. Niet alleen de menselijke huid, maar ook de ‘filmhuid’: de strook celluloid met beelden erop. Filmmaker Vicky Smith praat met haar moeder Ann, filmt de poriën van haar huid in extreme close-up en vergelijkt deze beelden met de strandfoto’s van vroeger. Het verouderen, verbranden en schilferen van de huid: hoe ga je om met deze eroderende maar onvermijdelijke processen?