Fragments of pottery. Gold, silver, jewellery. Contemporary art. Bolivian experimental filmmaker Luciana Decker Orozco (Puro Andar, 2025) visits various museums and collections in London, tracing a homegrown past present on another continent. Each piece are windows that open and close, briefly revealing what they hide, a mystery that she encapsulates in her celluloid and magical editing.