Scherven van aardewerk. Goud, zilver, sieraden. Hedendaagse kunst. De Boliviaanse experimentele filmmaker Luciana Decker Orozco (Puro Andar, 2025) bezoekt verschillende musea en collecties in Londen en volgt zo een eigen verleden op een ander continent. De objecten en fragmenten vormen stuk voor stuk ramen die open- en dichtgaan en even laten zien wat ze verbergen: een mysterie dat Orozco vervolgens vastlegt in celluloid en magische montage.