Wanneer twee tweelingbroers verschillende meningen ontwikkelen over wat ‘van mij’ en ‘van jou’ betekent, komt hun vreedzame band onder druk te staan. Wat begint als een documentaire over de koopverslaving van een broer, ontpopt zich tot een parabel die even klassiek als hedendaags aanvoelt. Switchend tussen tijdloos, sprookjesachtig bos en de levendige Rio-Reiser-Platz in het Berlijnse Kreuzberg, schakelt Tibor Koehne moeiteloos tussen verschillende formaten en beeldtalen, om zo nieuw leven te blazen in dit eeuwenoude dilemma.