Branches from Concrete
Tussen kale betonnen muren, onafgemaakte constructies en stilstaande roltrappen verschijnt een buitenaards, glanzend, metaalachtig figuur. Wat ooit een bruisend stadscentrum had moeten worden, staat er nu onafgemaakt en verloren bij. De moderniteit is aan zichzelf voorbijgeraasd zonder het oorspronkelijke landschap en haar bewoners in acht te nemen. Gedraaid op verlopen 16mm zwart-wit Lucky-film, tegenwoordig vrijwel uitsluitend gebruikt voor observaties vanuit de lucht.