God Sleeps on Sundays
Na een schandaal in de stad krijgt de in diskrediet geraakte prediker James de opdracht een kerk te bouwen in een afgelegen plattelandsgemeenschap. Alleen is het land dat de kerk heeft gekocht al bezet door de gerespecteerde traditionele genezer Chirongoma. Er ontstaat een felle strijd tussen de twee. God Sleeps on Sundays is een actuele kritiek op hoe de imperialistische aard van religie inheemse gemeenschappen en aloude tradities bedreigt.