God Sleeps on Sundays
James, a disgraced preacher exiled after a city scandal, is assigned to build a new church in a distant rural community. However, the land bought by the church is occupied by Chirongoma, a revered traditional healer. As a fierce rivalry breaks out between James and Chirongoma over the land, God Sleeps on Sundays presents a timely critique on the imperialist nature of religion in displacing Indigenous communities and eroding ancestral traditions.