De Boliviaanse kunstenaar en filmmaker Luciana Decker Orozco verdiept zich in eeuwenoude en essentiële handelingen: eten, kauwen en verteren. Haar suggestieve celluloid glijdt door monden, darmen en ingewanden en experimenteert in de catacomben van de mens en de aarde. Geïnspireerd door de avant-gardistische en inheemse Peruaanse schrijver Gamaliel Chumata versmelten het bovengrondse en het ondergrondse, het echte en het buitengewone op mysterieuze wijze.