La era de las plantas con flor
Valeria werkt in een nachtbloemenwinkel waar de planten iets erotisch hebben. In haar vriendenkring hebben sommige mensen lange, spitse oren en anderen vleugels. Filmmaker Magaly Ugarte de Pablo vertelt een bovennatuurlijk verhaal geworteld in Mexicaanse fantasy en met een futuristisch genderperspectief. Een gothic universum vol zelfontdekking, seksuele openbaringen en mensen in metamorfose.