La era de las plantas con flor
Valeria works in a nocturnal flower shop where the plants emit eroticism. In her circle of friends, some humans have long, pointed ears, others have wings. Filmmaker Magaly Ugarte de Pablo tells a supernatural tale with roots in the Mexican fantasy tradition and a futuristic gender perspective. A gothic universe of self-discoveries, sexual awakenings and human beings in metamorphosis.