The Non-Actor
Elliot is staying with her ex’s new girlfriend while attending a medical trial for her recent, unexplained loss of hearing. As she reconfigures her relationship with her (sonic) environment and herself, an intimate connection sparks between the two women. With captivating performances by Victoria Pedretti and Maya Hawke, this loose adaptation of director Eliza Barry Callahan’s semi-autobiographical novel The Hearing Test captures the uneasy process of letting go and embracing change with sensitive warmth.