Faustyna
Faustyna is looking for her identity – it’s already there, she only needs to find a way to express it in the world. In this intimate documentary, we witness how she reclaims her sexuality and femininity through sex work, and how she untangles the anger, confusion, and traces of trauma within her by means of psychodrama.