Bolivian artist and filmmaker Luciana Decker Orozco delves into ancient and essential acts: eating, masticating and digesting. Her suggestive celluloid slips through mouths, intestines and entrails, as well as experiments in the catacombs of the human being and the Earth. Inspired by the avant-gardist and indigenist Peruvian writer Gamaliel Chumata, the surface and the underground, the real and the extraordinary, mysteriously merge together.