The Non-Actor
Elliot logeert bij de nieuwe vriendin van haar ex terwijl ze deelneemt aan een medisch traject voor haar recente, onverklaarbare gehoorverlies. Terwijl ze haar relatie met haar omgeving en zichzelf herontdekt, ontstaat er een intieme band tussen de twee vrouwen. Op invloedende wijze vangt filmmaker Eliza Barry Callahan de ontwenning van loslaten en het omarmen van verandering in deze losse bewerking van haar eigen semi-autobiografische roman The Hearing Test, met sterke vertolkingen door Victoria Pedretti en Maya Hawke.