Faustyna
Faustyna is op zoek naar haar identiteit – die heeft ze al, ze moet alleen nog een manier vinden om deze ook daadwerkelijk te kunnen uitdrukken. In deze intieme documentaire zien we hoe ze weer de baas wordt over haar seksualiteit en femininiteit, en hoe ze de woede, verwarring, en sporen van trauma in zichzelf aanpakt door middel van psychodrama.