The Laptop Is Purring on My Lap and I Am Lonely Like a Cat
A lonely woman sings to her laptop. Its vibrations are her companionship. Through a fun and masturbatory digital imaginary, filmmaker Ariela Bergman composes a visual song about the sexual-emotional relationship between people and screens, between pleasure and technology, approaching loneliness and failure with a clever sense of humour.