The Laptop Is Purring on My Lap and I Am Lonely Like a Cat
Een eenzame vrouw zingt voor haar laptop. De trillingen ervan houden haar gezelschap. Met een grappige digitale verbeelding van zelfbevrediging componeert filmmaker Ariela Bergman een visueel lied over de seksueel-emotionele relatie tussen mens en scherm, en plezier en technologie, en benadert eenzaamheid en mislukking zo met een scherp gevoel voor humor.