Toen Tsumire nog klein was, aanbad ze haar oudere broer, die altijd omringd werd door andere meisjes. Haar genegenheid werd met minachting begroet. Nu ze ouder is, blijven de sporen van zijn gedrag voelbaar. Met subtiele, droge humor en creatieve animatie snijdt dit licht absurdistische coming of age-verhaal op verrassend gevoelige wijze verschillende onderwerpen aan – van sektes en bijgeloof tot groepsdruk en ons zelfbeeld.