When Tsumire was young, she idolised her older brother, who was always surrounded by other girls, but her affection was met with disdain. As she grows up, the traces of his behaviour linger on. Told with understated, deadpan humour and creative animation, this slightly absurd coming-of-age tale broaches a variety of subjects – from cults and superstition to peer pressure and our self-image – with surprising sensitivity.