Following a similar story to a certain beloved Italian classic, Klee is a bombastic body-horror sex fantasy that flips the romantic notion of Canadian settlement on its head. A tale of copulation and colonisation that is both placid and penetrating. All shot on beautiful 16mm. A real treat.