Soñar una serpiente
A taxidermist finds a strange old photograph of her mother with a serpent that will alter her instincts and sensibilities in unpredictable ways. The Colombian visual artist duo María Ardila and Liliana Correa play with an astonishing story that mutates its skin, snaking between bodies and science, desires and mythology, shifting towards a suggestive retro aesthetic and delving into obsession, eroticism and irony.