Soudain l’été
Na een relatiebreuk weer gaan daten is een beproeving die velen van ons minstens één keer in ons leven hebben meegemaakt. Axelle Vinnasac weet deze vrij banale ervaring om te vormen tot een perfecte, experimentele romantische komedie. Soudain l’été echoot de avant-garde, combineert sensuele 16mm-opnames met intieme dialogen, valt op door zijn schoonheid en humor en biedt een levendig, verfrissend staaltje film.