Hazy images created through a homemade pinhole camera: palm trees and parasols are reduced to flickering impressions of light and shadow. Familiar sounds of the scene are garbed by magnetic pulses. The title, taken from a jazz piece by Dave Holland, serves as an unheard soundtrack to a meditation on time and space.