Corredor
A play on the Portuguese word for “to run”. Tetsuya Maruyama’s film, informed by his background in architecture, examines the corridor, a space many wish to eliminate when designing a home, but one that is essential for functionality and connection. A single-take meditation through time on an oft-forgotten domestic space.