Corredor
Met een woordspeling op het Portugese woord voor ‘rennen’ onderzoekt Tetsuya Maruyama, die een achtergrond in architectuur heeft, de gang, een ruimte die door velen het liefst wordt weggelaten bij het ontwerpen van een huis, maar die onmisbaar is wat betreft functionaliteit en verbinding. Een in een enkel shot gefilmde meditatie door de tijd heen over een vaak vergeten ruimte in huis.