Een soort found footage-film. Tetsuya Maruyama neemt een op een vlooienmarkt in het centrum van Rio gevonden Super 8-film van een joodse bruiloft uit 1980 als uitgangspunt. Verbleekt, gekrast en onherkenbaar gemaakt vormt de film een alternatief liefdesliedje dat meer heeft te maken met de liefde voor film dan met huwelijksgeluk.