One more performance that unfolds a space
Een film zonder beeld, een non-film of iets wat film niet is. Een performance die de filmruimte afbakent, definieert en belichaamt met slechts een lichtstraal en Tetsuya Maruyama als geest en medium. Teruggrijpend op zijn achtergrond in de architectuur onderzoekt deze performance de ruimte van cinema als cinema zelf.