One more performance that unfolds a space
A film without image, a non-film or that which is not film. A performance that outlines, defines and embodies the cinematic space, with only a streak of light and Tetsuya Maruyama as spectre and vessel. Calling upon his background in architecture, this performance examines the space of cinema as cinema itself.